Jeg har skrevet en bog om topledere på sociale medier. I den får ledere og kommunikationsfolk eksempler, cases, øvelser og en række råd til at professionalisere kommunikationen på sociale medier.

Del dig stærkere – strategi og taktik for topledere på sociale medier, er toplederens inspiration til at komme i gang eller til at justere sin kommunikation på sociale medier. I bogen giver en række af de mest markante danske topchefer på sociale medier deres erfaringer videre, og du får cases, eksempler, øvelser og en række gode råd af både praktisk, taktisk og strategisk karakter til medier som LinkedIn, Twitter, Facebook og Instagram.

Når du har læst bogen, er du klar til at begynde din rejse ud i de sociale medier, hvor du bruger din stemme og deler på sociale medier for at være en stærkere leder og en stærkere kommunikator.

I bogen medvirker Anders Dam (Jyske Bank), Michael Rasmussen (Nykredit), Lotte Hjortlund Andersen (ISS Danmark), Lars Frelle-Petersen (Dansk Industri), Anders Ladekarl (Røde Kors), Christina Krzyrosiak Hansen (Holbæk Kommune), Majken Pape (Skousen) og Jesper Fisker (Kræftens Bekæmpelse).

Køb bogen her.

Written by Troels Johannesen
Troels Johannesen er kommunikationsrådgiver og forfatter på Momentet.dk